Återförening

De är tillbaka där de hör hemma, med nya klackar och förbättrade sömmar. Tänk att jag är kär i ett par kängor. 😎

Ny arbetsdag som kommer att avslutas med middag hemma hos chefen. Intressant. 

I morgon väntar Syskonträff, där jag och mAnnen står för efterrätten. Söndagen kommer att inledas med brunch hos goa svägerskan och sen hoppas jag på att få en stund med kära M, innan hon lämnar landet och åker till varmare breddgrader. 
Men först lite jobb! Hur ser din helg ut?

*P*

Ps… nej, jag ska inte vara så här brokig på jobbet. Mina svart små ”frökenskor” ligger i väskan och väntar på att få trampa på lite öländsk marmor idag. De är förövrigt i samma märke som kängorna. [viktig info😋]

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Återförening

  1. Maria skriver:

    Vad hände med klackarna?

  2. Znogge skriver:

    Jag förstår dig för kängorna är urläckra! Har tittat på sådana själv tidigare…

    Ha en bra fredag!

  3. WoW skriver:

    Granner som solen själv 😀

  4. gunnardeckare skriver:

    Snygga kängor! Jag har ingen särskild relation till skor men har svårt att skiljas från sköna klädesplagg
    Min helg är 100 % fokus på besök av barnbarn.

  5. pysbloggen skriver:

    Såklart är du kär i dem! Bästa skorna!

Kommentera

