Spontanköp

Eller kanske inte, jag har ju kollat på såna här byxor ett tag nu. Häromdagen fanns de bara där, någonstans i cyberflödet och jag klickade hem ett par Halloweenbyxor. Ikväll låg de i brevlådan och numera sitter de på mig, eller jag på dem hur man nu ser på saken. Klara favoriter! 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Spontanköp

  1. WoW skriver:

    Underbara 😜

  2. livetslimbo skriver:

    Är de från Hängmatta?

  3. livetslimbo skriver:

    Tror min dotter har såna. Snygga som fan. Jag kan tyvärr inte ha den modellen på bralla vilket grämer mig

  4. Maria skriver:

    Är dom smala över vristerna?

Kommentera

