Proppen som gick ur.

Det var nåt som hände. Yrseln i fredags, sömnen som tog tag i mig. Humörtempens kvicksilver på fritt fall. Lämnade jobbet vi lunch i måndags, gick hem och drog en filt över mig. Stannade där igår, med avbrott för en höstig promenad. 

Att gå i lagom tempo och njuta av natur, det helar. Hittade ”Call the midwife” på Netflix och försvann bort i en annan värld i några timmar. Vet att jag började se serien när den gick på tv, men tappade bort den precis som jag brukar göra. Till min förvåning passar det mig numera bättre att se flera avsnitt på raken. 

Igår behagade nacken att låsa sig, så jag ska strax åka in till kiropraktorn. Obehagligt som fasen när det blir svårt att svälja. 

Utanför fönstret faller stora snöflingor och långt, långt borta har ett presidentval precis avgjorts. 😕 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Proppen som gick ur.

  1. Nickanlinda skriver:

    Vila dig mer o ta hand om dig! Hoppas nacken blir upplåst snabbt. Många kramar Annika

  2. gunnardeckare skriver:

    Jag har kollat på den serien sporadiskt och tycker att den är bra

  3. Maria skriver:

    Vad härligt för dig att ha alla säsonger kvar!

  4. WoW skriver:

    Mina blommor fick också en plötslig överraskning, en del hade just påbörjat just en andra vår 😉
    Hoppas det känns bättre nu med allt!

  5. Corleonia skriver:

    Bra tvserie. Stor kopp te och dra upp fötterna i soffan. Ta hand om dig.

  6. MarveW skriver:

    Proppen får gå ur ibland. Tömma ur och fylla på med ny energi.

  7. Znogge skriver:

    Hoppas nacken känns bättre nu. En låst nacke kan verkligen ställa till det…

  8. pysbloggen skriver:

    Bra att du tar hand om dig!

Kommentera

