*kurr*

Sitter på tåget, galet hungrig. En doft av lakrits ringlar sig fram från paret bakom mig. De gräver i sin godipåse, pratar viskande. Tänk så mycket det hörs just när man viskar. Det lockar till tjuvlyssning. 😎 Så börjar de smaska och jag funderar på att knycka deras påse och rusa genom tåget samtidigt som jag  trycker in lakritsen i huvudet.Fast det gör jag ju inte… 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till *kurr*

  1. Maria skriver:

    Jag hade velat se dig göra det!

  2. gunnardeckare skriver:

    Ha,ha. Lakrits lär vara lika vanebildande som rökning så se upp. Jag älskar lakrits

  3. WoW skriver:

    Nä man gör ju inte så 😝

  4. pysbloggen skriver:

    Lakrits, en av mina laster.

  5. MarveW skriver:

    Men om jag någonsin får läsa om en lakritstjuv i tidningen, då vet du att jag kommer att tänka på dig!

  6. lenaikista skriver:

    Tänk om man kunde be att få smaka lite? (Fast man vill nog inte ha bara lite. 😉 )
    En gång vid plötslig störtskur bad jag en tjej att få gå under hennes paraply, det blev riktigt trevligt, minns jag.

  7. miatankar skriver:

    Oh, lakrits… jag förstår dina tankar och önsketänkande! Farligt gott.

  8. Corleonia skriver:

    Lakrits ja … så gott!

  9. Znogge skriver:

    Befriande att någon viskar. När jag åkte tunnelbana pratade många i mobil och de pratade för alla i vagnen!

Kommentera

