Hoppsan!

Hittade ett jympapass som funkade bra tidsmässigt igår. Blev något fundersam, när jag såg en vithårig kvinna i pensionsåldern stå och ta emot biljetterna vid träningssalen. Än mer förundrad när jag såg ett par medmotionärer. Hmm? Måste erkänna att jag tog upp mobilen och kollade att det verkligen var ett vanligt baspass och inte ett seniorpass. 🤓

Sedan dundrade musik och tränare igång. Med tjo och tjim, svett och flås tog vi oss igenom en härlig timme och mina funderingar kom på skam. Kul! Jag vill också vara pigg och aktiv när jag kommer upp pensionsåldern, så det är bara att skutta vidare. 

Det var något annat som jag också ville skriva om, men det försvann. Jag ska leta under dagen och återkommer. 😉

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Hoppsan!

  1. gunnardeckare skriver:

    Såg du inte programserien på SVT ”vem kan slå en pensionär” ?

  2. miatankar skriver:

    Haha… just nu är jag inne i en period då jag är på gym, konditionsträning + styrketräning tre ggr per vecka, + vandrar mer än 10.000 steg/dygn i snitt, så snart platsar jag kanske i den gruppen? 🙂

  3. Maria skriver:

    På vanliga gympapass är det bara pensionärer. Min första tanke när jag läste var ”Vem går på gympapass numera”… *host* du? 😉

Kommentera

