Vilket mörker!

Dricker mitt morgonkaffe och bläddrar i tidningen (ja, jag har den i pappersform).  Inte nog med att den största delen av nyheterna är mörka, sidorna äe till stor del svarta. Alla depåer av trycksvärta har tömts när uppmaningen att handla, konsumera, spendera vrålas ut. Jag blir trött och faktiskt lite äcklad. Slit och släng, skapa behov, sug ut planetens resurser.

Jag tror att jag går och gör några armhävningar istället. 😜

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vilket mörker!

  1. Maria skriver:

    Jag ska på Ikea idag fast inte för att det är black friday 😊

Kommentera

