Frosseri

Jag skulle bara köpa en liten motorcykel till barnbarnets adventskalendet. Då låg den bara där, påsen med sura godisspagettin. Nu ligger de flesta i min mage…


Onödigt gott!

Men visst måste man få falla för frestelsen ibland? 😀

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Frosseri

  1. livetslimbo skriver:

    Glad i hågen kom jag på idag att jag inte åt upo chokladkakan i fredags….men var hade jag gömt den…? Till slut hittade jag den i spritskåpet….där är jag inte ofta och där stod minsann två flaskor glögg från förra året också. Hepp!

  2. MarveW skriver:

    Ja! Frestelser kan ju vara riktigt goda.

  3. MiesLiv skriver:

    Japp, det måste man. 🙂

Kommentera

