Tradition

Femtiotvå år gammal och inte en unge i närheten, ändå sitter jag här i soffan kvart över sju. På bordet en kopp med rykande kaffe, rågbröd med ost och skivat äpple. På tv första avsnittet av julkalendern. Detta är en tradition jag fortsätter att vårda. 😉

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Tradition

  1. Corleonia skriver:

    Så mysigt! I lilla familjen har vi bestämt att det ska ses ikväll, tillsammans. Det är lite körigt på morgonen med ”iväg till skola och fritids”.
    Ha en fin dag – denna 1:a december!

  2. gunnardeckare skriver:

    Jag ska strax se på julkalendern också. Men jag ser nu kl 10. Vad tycker du om årets upplaga?

  3. MarveW skriver:

    Oj, glömde det i morse. Måste passa på att kolla nu när jag kan.

  4. pysbloggen skriver:

    Å så missade jag den!!!

  5. Givet! Mina föräldrar är 72 och 74 och gör det också 💛🎅🏻

  6. Znogge skriver:

    En trevlig tradition och jag saknar att jag inte sett ett enda avsnitt än…

  7. Men ja, jag ser julkalendern! Alldeles ensam. Mysigt! Spännande med den turkosa väggen, du får visa bilder! Mitt kök var knallturkost ett tag, nu är det vitt igen, måla är kul!

Kommentera

