Kinky boots

Allt medan mAnnen körde Malmö-Älvsjö t&r idag, småpysslade jag här hemma. Fick upp en ljusslinga i växthuset, bara för att jag kunde och ville, putsade ett par fönster, skänkte bort möbler på FB och jagade någon som kunde överta mAnnens biljett till musikalen Kinky boots. 

Tog ett bad och lyckades sen få till nya frisyren, som jag dessutom trivs förbaskat bra i. Tog bussen till stan, där jag mötte upp kloka A och gänget som jag skulle gå på Malmö opera med. Vilken föreställning, gott folk! Härlig musik, bra skådespel och helt makalösa dansare. Hela kroppen bubblar av musik ikväll. Kostymerna, hur kunde jag glömma kostymerna?! Helt fantastiska! 

När jag kom hem, musiksprallig och glad, möttes jag av våra nya soffor. Supersköna att sitta i och coola i formen. Det här blir bra!

Dagens ledord… Det är saligare att giva, än att taga. 

Godnatt på er! 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Kinky boots

  1. MarveW skriver:

    Wow, vilken dag! Advent är fin i år.

  2. Maria skriver:

    Hur blev det med den där känslan du hade för ett tag sedan? Tycker att du verkar vara riktigt i farten nu 😊

  3. Znogge skriver:

    Kan tänka mig att det var en bra föreställning!

  4. Ann skriver:

    Har också sett den. Skitbra!

Kommentera

