Nyårslöfte

Ikväll har jag fått uppslag till nyårslöfte! Jag ska skärpa till mig och från och med idag skriva etiketter på allt jag fryser in. 😊 Jag tror ju alltid att jag ska känna igen det som ligger i lådorna, men se det gör jag inte. 

Inga överraskningar typ den där mAnnen hade tagit fram en påse, i tron att det var hjortfärs. Jag såg den när jag kom upp på morgonen och undrade vad han skulle använda brunkålen till. 😂

Tack Maria och Ann som inspirerade. 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nyårslöfte

  1. Maria skriver:

    Hahahaha, jag får ryck ibland och skriver men sedan glömmer jag bort det. Imorgon ska jag äta kikärtspannkakor….

  2. WoW skriver:

    😂😂😂🦌

  3. miatankar skriver:

    Det där borde jag ta efter. Det händer att jag blir väldigt överraskad när vissa lådor har tinat, inte var innehållet det jag förväntat mig… 🙂

Kommentera

