Finaste månen

Jag bara älskar den, vår underbara måne. 

Men det är nog den enda som jag kan känna mig lugn och trygg tillsammans med, även om h*n är helfull. 😉

*P*

Det var underbart att stå vid backen i mörkret och försöka fånga månen. Bara jag, kameran och det nya stativet. Där och då var jag i min egen värld.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Finaste månen

  1. Corleonia skriver:

    Ja, den är magisk – vackra måne!

  2. pysbloggen skriver:

    Månen är fantastisk! Jag hade sett fram emot att se den, men här är för molnigt.

  3. Maria skriver:

    Har du tagit bilden? WOW!!!!!

  4. MiesLiv skriver:

    Alltså bilden! ❤
    Månen påverkar mig något enormt varje gång den är på väg att bli full. Å då är det tur att den är vacker. Det är lättare att förlåta det vackra. 🙂

  5. Znogge skriver:

    Vilken fantastiskt fin bild!

Kommentera

