Ånga

Det kan vara bristen på, och längtan efter, vinterbad som gör att jag går ut och ställer mig i trädgården och låter kroppen ånga av sig efter ett varmt skumbad. Jag låter badrocken hänga löst över axlarna, så att min hud får andas skånsk vinter. Bara jag, lyktan och mörkret…


*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ånga

  1. livetslimbo skriver:

    Jag försöker istället behålla värmen fr ett bad så länge det går. Är en fryslort

  2. WoW skriver:

    Jag går ofta också ut i den svala luften efter att jag badat, det är jätteskönt!

    • WoW skriver:

      Däremot längtar jag knappast efter några utomhus vinterbad 😉
      I Budapest gick vi en del utomhus mellan olika bassänger och pooler, någon pool var ju just utomhus också, det var uppfriskande och väldigt skönt 🙂

  3. Znogge skriver:

    Låter kallt!

Kommentera

