Jag klarade det!

Fredagens möte med chefen avlöpte helt enligt planen. Jag lyckades sitta tyst och vän med benen i kors och de små fötterna dinglandes och lyssna på lovord om mig. Höra ett par utfästelser om förestående förändringar hos motparten. Kanske jag nickade, kanske jag hummade ett ”vad bra”, jag vet inte.

Helt blek och färglös var jag dock inte. Tog på mig ”den fackliga hatten” som avslutning, ställde frågor, var kritisk och tydlig. Inte för att det kommer att göra skillnad, men det är viktigt för mig att åtminstone förmedla kollegernas och min egen oro.

Nu måndag igen. Och igen. Och igen. Det går fort. 😳

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag klarade det!

  1. Maria skriver:

    Rödstrumpa!

  2. Corleonia skriver:

    Snygga färger, är det en klänning?

  3. gunnardeckare skriver:

    Önskar dig en bra vecka med flyt!

  4. Malin skriver:

    ❤ heja dig!!!

Kommentera

