Det blev färg

Jag valde färg idag. Jag valde glädje och Pippi Långstrumpsång. Roade mig med att kolla runt bland kollegorna i sofforna imorse och kände att det var jag som stod för vårens intåg där. Vad är det med folk och svart/grått?!

Ligger naken och nybadad i prassliga lakan och är glad inifrån och ut. Yogan bjöd på nya erfarenheter och möten med kvinnor jag aldrig hade mött annars. Energi och glädje kom jag hembubblandes med. 

Godnatt!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Det blev färg

  1. Maria skriver:

    Svart och grått är oxå färger.

    • pbloggen skriver:

      Jo, men bara snäppet bättre än gult. Få klär i det.
      Jag har alltid påverkats av färger. Svart klär jag mig periodvis i och då brukar det vara nåt som inte stämmer riktigt.
      Skönt att vi är olika vi människor.

      • Maria skriver:

        Gult är alltid fult men idag ska jag ha gula kläder. Och jag äger en egen gul kofta 🙂
        Jag har sällan svart, jo en del toppar men jag tänker ju sällan på mina kläder öht.

  2. Tanten skriver:

    Fina kläder! Fina färger! 😀

  3. MiesLiv skriver:

    Jag känner mig som en clown i flerfärgat. Men alla andra är fina i färgglatt. 😁

  4. WoW skriver:

    Älska lila!

  5. lenaikista skriver:

    Jag gillar grått o svart, fast gärna med färg till, helst knallblått. Och mina två vinterjackor är faktiskt lila. Fast snöhatten är svart. 😉 O halsduken randig.

  6. Znogge skriver:

    Mer färg åt folket och lila är fint!

  7. gunnardeckare skriver:

    Vilka härliga färger!

Kommentera

