Småpysigt

Kvällsmat med vänner en vardag. Det där konceptet införde vi för ett tag sen, jag och mAnnen. God mat och samtal, tidig hemgång. Mötena är opretentiösa och uppskattade. 😊 Det behövs trevligheter i veckorna, annars blir de bara till transportsträckor mellan helgerna. 

Igår serverades en mumsigt köttfärsås ur min stora Kockumsgryta, färsk pasta till det. Ett glas vin eller två och sedan min favorit till kaffet, kladdkakan med blåbär och hallon. 

Uppskattat! Testa du också. 😉

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Småpysigt

  1. Maria skriver:

    Jag vet inte hur ni bor men ingen jag känner bor i närheten av mig och att åka till mig efter jobbet, i rusningen, skulle ta timmar för många och sen ska dom ju hem igen :/

  2. MarveW skriver:

    Låter som en riktigt god idé.

  3. miatankar skriver:

    Picknick i härligt sommarväder är underbart. Underbart låter det också med möten med goda vänner mitt i veckan också. Tur ni har energi till det… 🙂 Det förgyller veckorna förstås…

  4. Corleonia skriver:

    Låter trevligt med något mellan helgerna. 🙂

Kommentera

