Mitt i veckan

Onsdag och ingen yoga för mig. :-/ Min bedårande lilla rumpa ömmar fortfarande och att sitta är det absolut sämsta just nu. Sånt är livet och det kunde varit mycket värre . Det här innebär att jag står upp och arbetar så mycket jag kan och det är ju bra. Lunchen är intagen och idag fanns det tabbouleh i matlådan. Det var en variant som mAnnen hade hittat på nätet, innehållande rotfrukter och mathavre och serverad med kokt ägg. Vansinnigt gott!

wp-1490183369015.jpg

Ute strålar solen och himlen är blå, det blir nog en promenad ikväll, om jag inte åker och hälsar på Min lille prins. Egenligen skulle jag väl pluggat, men jag hittar inte motivationen. Den finns kanske ute i nature, längs promenadvägen? Vem vet?! 😀

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Mitt i veckan

  1. MiesLiv skriver:

    Undrade vad du gjort med sätet och tittade tillbaka i bloggen. Men stackars… antar att vurpan kändes rejält!
    Hoppas på snar bättring. ❤

  2. MarveW skriver:

    Ser otroligt gott ut!

  3. Maria skriver:

    Det finns alltid tid att plugga

  4. pysbloggen skriver:

    Oj, vad gott det ser ut! Ge mig recept!

Kommentera

