I made it!

Bikinijakten tog sin början på lunchen, då kollade jag igenom de större klädkedjornas utbud. På ett ställe hittade jag en blommig historia som jag provade och hängde tillbaka. 😳

Efter jobbet satte jag kurs på en mindre butik med enbart bad- och  underkläder. Där inne fick jag nästan direkt syn på en svart bikini, enkel men med lite knorr ändå. Rätt storlek fanns också och jag tog ett djupt andetag innan jag drog av mig kläderna och knäppte på bikinin. Tadam! Den satt som en smäck! Det var bara att bita i det sura äpplet och hala upp bankkortet, smakar det så kostar det. Men jag är nöjd och det är det viktigaste. 😊

Sandalerna som finns här hemma får duga den här semestern också, någon måtta på slöseriet får det vara. 

En dags arbete till. Sen… 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till I made it!

  1. Maria skriver:

    Är vi inte o den ålder då man faktiskt får unna sig? I hur många år fick vi inte prioritera vinteroveraller och nya sommarskor till växande barn.
    Bra val!

  2. pbloggen skriver:

    Jovisst är vi det och jag gör det. 😁

  3. Tanten skriver:

    Snygg bikini! 😊

  4. Ann Vadsten skriver:

    Vilken lycka att hitta rätt så snabbt. Det är icke alla förunnat 🙂

  5. pysbloggen skriver:

    En bikini som sitter bra, det får en inte missa. Sånt är sällsynt i min värld.

  6. Znogge skriver:

    När det gäller bikini eller baddräkt så ska man inte snåla. Det är verkligen skillnad på passform och passform!

  7. Kaiza skriver:

    Verkligen fin, enkel men med snygga detaljer. Den som ändå hade en sån!

Kommentera

