Tyst min mun…

…så får du socker.

Nu är det där ju inte min bästa gren, att vara tyst alltså. Socker är ju inte heller en större favorit, så resonemanget faller platt. Den personliga räddningen är då att resa sig upp, ställa kaffekoppen i diskmaskinen och lämna personalrummet. Precis så löste jag det imorse.

För övrigt känner jag mig som en amerikansk jättemuffins och lunchplanen är att prova bikini. Ni hör va?! Sandaler tänkte jag också kolla efter, jag ska kanske välja det istället?

Det var allt för den här stunden. Gott att kunna pyyysa ut lite här. 😉

*P*

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tyst min mun…

  1. Maria skriver:

    Bra lösning. Lycka till med bikinin

  2. Znogge skriver:

    Ditt agerande är ibland den bästa lösningen…

    Lycka till med bikinijakten!

  3. Tanten skriver:

    Inte alltid bäst att säga allt, tand för tunga är ibland det smartare draget! Hoppas det gick bra med bikini och sandaler! 😊

  4. Anneri skriver:

    Ja ibland får man bita ihop en aning om orden som vill ut 😉

  5. Ann Vadsten skriver:

    Känner igen det där. Har också suttit tyst eller lämnat lunchrummet många många gånger för att inte explodera och säga något obehagligt.

  6. pysbloggen skriver:

    Inte min bästa gren heller, att vara tyst. Inte ens I graven tror jag lyckas med det.

Kommentera

