Just nu

Precis just nu saknar jag mig och det som är jag. Jag kan inte lyda min instinkt och fly undan, inte på riktigt. Just i den här sekunden får kag nöja mig med att dra täcket över huvudet och plugga in headsetet. I öronen och huvudet just nu Annie Lennox, jag blev påmind om henne i en annan blogg. Tack Anniex2!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Just nu

  1. Maria skriver:

    Ibland får man fly lite annorlunda rent praktiskt.

  2. pysbloggen skriver:

    Musik i hörlurarna har räddat mig många gånger.

  3. MarveW skriver:

    Låt det bli en bra lördag.

  4. Anneri skriver:

    Musik i öronen och täcket över huvudet kan vara precis vad en behöver ibland! Hoppas du kan krypa ut i en något bättre sinnesstämning!

  5. livetslimbo skriver:

    Vad är det för härliga byxor jag skådar?

  6. Znogge skriver:

    Musik kan rädda.

Kommentera

