”Jag vill inte”

Han vaknar med de orden, min lille prins. Sedan drar det igång. Igår lyckades jag distrahera honom med lek i flera timmar. Igår provades också en ny medicin och fy f*n säger jag. Vilket kaos. Kemin slog helt fel, mest led såklart den lille, men även vi som stod bredvid. Inte en endast sån tablett till!

Våra depåer är tömda nu. Vi orkar inte.

De flyttar hem idag, dotter och hennes barn. Vi hoppas att det ska fungera bättre när dottern får stya upp den fyrkantiga värld som min lille prins behöver.

Detta är utan tveka det jäkligaste jag varit med om. Jag går sönder och faller, kravlar mig upp och kämpar vidare tillsammans med den lilla familjen igen.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till ”Jag vill inte”

  1. Nickanlinda skriver:

    Så jobbigt. Fruktansvärt för alla. Många många kramar 💙 💚 💛 💜

  2. MarveW skriver:

    Läser och lider. Är samtidigt glad att knatten har en familj som fattar och bryr sig. Hoppas att det finns stöd att få. Själv är jag helt okunnig, kan bara hoppas på det bästa.

  3. Maria skriver:

    Men vilken tur att dom har dig som stöd och avlastning

  4. livetslimbo skriver:

    Ja hur gör man? Hjärtskärande är vad det är.

  5. Corleonia skriver:

    Men oj – vad jobbigt. Gott att det finns stöd i omkretsen.

  6. pysbloggen skriver:

    Åååå, känner så vansinnigt med dig!

  7. lenaikista skriver:

    Åh, vad jobbigt för alla inblandade! Fint i alla fall att ni är flera goda krafter som kan hjälpas åt. Tänk att stå ensam i en sån situation – i värsta fall fastna i funderingar om man gjort nåt fel…

  8. Barbro skriver:

    Jag hoppas innerligt att ni får proffshjälp på hög nivå med den lille

  9. Znogge skriver:

    Tufft för alla inblandade men förhoppningsvis ska det lösa sig.

    Kram

  10. Tomtan skriver:

    Skickar styrkekramar.

  11. findus175 skriver:

    På facebook finns det en grupp som heter ”Lågaffektivt bemötande” . Gå med där. Du får massor med tips. Om du vill😊 Det är tufft men det finns lösningar. Man måste bara ”börja om” och hitta sätt som fungerar. Kram

Kommentera

