Så blev det kväller…

och ytterligare en onsdag läggs till handlingarna. 

Tog en sväng i arbetsstaden efter jobbet tillsammans med kollegan som hittade lakan på rea. ”Såna ska du väl ha?!” Tja, eller inte..? Fast JODÅ! Klart jag skulle. Bäddade och gjorde fint och inväntade mAnnen. Ett OJ! avslöjade att han sett mitt lilla upptåg. 😎
Körde hemåt med vinden i håret och höstdofter i nosen, det är något visst med att köra nercabbat. Nytröskat vete fick tankarna att fladdra bakåt i tiden då jag var en aktiv ryttare. Stubbåkrar och halmbalar och galoppera fram över. Härligt! 

Imorgon är en ny dag, då jag ska fortsätta fundera över energitjuvar och motivation. 🤓

Nu ska jag invigningssova i mina fina lakan.


Godnatt! 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Så blev det kväller…

  1. MarveW skriver:

    Underbara lakan!

  2. Maria skriver:

    Jättefina lakan 🙂

  3. pysbloggen skriver:

    Fullkomligt fantastiska! Har du sett den nya muggen?

  4. Corleonia skriver:

    Så fina lakan – man kan inte göra annat än sova gott där. 🙂

  5. Znogge skriver:

    Men så fina!

  6. Barbro skriver:

    Fina lakan men mest imponerad av sönggaveln👌👌👌

  7. Tomtan skriver:

    Dom sov du säkert gott i 😀

Kommentera

