Viktig kunskap

Trillade ner i soffan ikväll, vek lite tvätt, drack kaffe och insåg att jag var trött. Sambon undrade om jag ville se Fråga Lund. Jag såg nog väldigt förvånad ut, men när jag hörde att en väldigt speciell fråga skulle få ett svar, så nickade jag.


Svaret är: ja 😂

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Viktig kunskap

  1. Maria skriver:

    Klart man inte kan gå lägga sig innan man vet det.

  2. WoW skriver:

    Viktig kunskap!

  3. Corleonia skriver:

    Vilken bra bild 😀 Säger allt!

  4. Maria skriver:

    Det syns ju inte på dom att dom har knän

  5. miatankar skriver:

    Vad blev svaret då från panelen, undrar jag som är dålig på TV-tittande!

Kommentera

